Leverans- och affärsadministratör till Combitech

Combitech har ett etablerat nätverk med underkonsulter och en till person behövs i vårt nyetablerade Team! Trenden hos många verksamheter är att minska antalet leverantörer och vända sig till aktörer som kan ta ansvar för större åtaganden och som har leveranskapacitet. Därför söker vi nu ytterligare resurs för att stärka upp leverantörsteamet Competence supply & partner network på Combitech!

Din roll som Leverans- och affärsadministratör

Rollerna i teamet arbetar nära kunder och konsulter under pågående konsultuppdrag samt hanterar nya konsultaffärer. Affärerna som hanteras i enheten är främst kopplade mot våra partners, dvs. underkonsultbolag som använder sig av Combitechs ramavtal med kunder. Men innebär även att hantera konsultaffärer internt mot linjen inom bolaget.  Målet för gruppen är att arbeta i mindre team med en dedikerad kundportfölj inom privat samt offentlig sektor. Tillsammans säkerställs lönsamhet i affären och ser till att konsulterna får en bra start med Combitech som avtalspart.

Teamet består idag av nio personer som sitter i Linköping, Norrköping och Växjö och är i en spännande utvecklingsfas. Möjligheten till att arbeta viss arbetstid på distans finns när rollen är i rullning och i överenskommelse med närmaste chef, enligt de riktlinjer som finns stadgade i organisationen.

Arbetet har fokus på följande:

  • Vara delaktig i att förbättra och effektivisera processer kopplat till kundportfölj
  • Granska och kontrollera dokumentation kopplat till att följa olika ramavtal och kunders villkor
  • Ansvara för att hantera förfrågningar, beställningar, offerter som inkommer både internt och externt
  • Stötta med att publicera uppdrag på vår hemsida
  • Hantera dokumentation kopplat till affärssystem som används i organisationen (e.g Lime och HANSA)
  • Löpande kontakt med kund och leverantör i form av utvärderingssyfte och nöjdhet, problemlösning samt skapa mervärde under pågående leveranser
  • Identifiera nya affärsmöjligheter i befintliga samarbeten med kund och tillsammans med kollegor i teamet planera för och realisera dessa
  • Vara delaktig i olika aktiviteter som skapar mervärde för och bygger vårt underkonsultnätverk

Vem är du?

Combitech söker dig som har relevant erfarenhet utifrån det arbetsinnehåll som presenteras, gärna med fokus på leverantörskontakter och långsiktiga relationer. Det behövs samtidigt finnas ett intresse för administration och struktur. Det är meriterande om sökande har erfarenhet av att ha arbetat inom IT-, konsult- eller bemanningsbranschen sedan tidigare, men inget krav.

För att trivas i rollen ser du fördelarna med gott samarbete då du arbetar tätt både tillsammans med våra kunder och medarbetare inom organisationen. Du har en fallenhet för kommunikation både i skrift och i bemötande på ett professionellt sätt. Vi söker dig som har viljan att lära dig nya arbetssätt och affärssystem.

Rollen innebär idag en sammansättning av administration, leverans, bygga och upprätthålla relationer samt nytänkande. Vi ser gärna att du är motiverad att vara med och ytterligare forma rollen tillsammans med oss. Känner du att det här kan vara din nästa utmaning i din karriär?

Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan direkt! Urvalet sker löpande.

Kom & Gör Skillnad

Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare.

För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla.

Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor!